onsdag 25 februari 2009

Slut i rutan

I eftermiddags när T åkte hem kände jag mig helt slut i rutan. Ansiktet hettade, huvudet dunkade och allt innanför skallbenet kändes som en enda röra... Det har varit tre intensiva dagar med T på plats. Men det känns bra, och jag tror att mycket kommer falla på plats framöver.

Vi har fått hjälp att dra igång allt som krävs kring en "riktig" affärskund. Det är ju trots allt så att vi till 80% är en privatresebyrå, och nu har vi snott en stor affärskund från en ren affärsresebyrå - det krävs lite nytt tänk och omprioritering. Jag är lite osäker på om mina kära kollegor är med mig på tåget, men jag hoppas att det kommer funka...

Det har också varit fantastiskt skönt att ha en driven och engagerad människa på plats, guuud vilken skillnad det är bara det finns lite driv och vilja med i bilden! Och ååhh vad jag önskar att jag fick jobba med sådana människor varje dag...
Jag har fått en liten nytändning av jobblusten dessa dagar kan man säga, det är roligare att driva på framåt och inspireras om man inte gör det ensam...

Inga kommentarer: