onsdag 18 februari 2009

Test av nytt träningsplace

Idag har jag provtränat på ett nytt träningsplace, något som jag bara har funderat på att göra sådär... ja länge. Undrar om det är nån 28-årskris som är på gång eftersom jag helt plötsligt kommer till skott med en massa (nåja...) saker?! ;)

Ikväll blev det iaf en timmes Body Combat efter en liten stund med medlemsrådgivaren. Det var ett kul och jobbigt pass, ganska likt Powerstriken som finns på "mitt" gym, men lite mindre koreograferat. Eller ja, det är mer uppdelat, det byggs aldrig på till en längre koreografi. Vilket jag tyckte var lite synd. Men jag är säker på att jag kommer att ha träningsvärk både här och där imorgon, så effektivt är det alldeles säkert.

Nu vet jag bara inte hur jag ska hinna prova så många pass som möjligt på den här testveckan jag har på mig... får hoppas jag hinner med något till iaf. Är jättesugen på att testa Body Jam imorgon, men det är under förutsättning att någon snäll kollega vill byta och stänga för mig imorgon så jag hinner dit...

Jag väntar att uttala mig mer om det nya träningsplacet tills jag förhoppningsvis provat någon mer gång...

Inga kommentarer: