måndag 23 februari 2009

This week

Antog en lagom avancerad utmaning från Emma.

I veckan...

...ser jag på hockey, live måndag + lördag och på tv på torsdag.

...lyssnar jag på tjattrande kollegor.

...läser jag inte speciellt mycket.

...surfar jag mycket, som vanligt.

...äter jag lunch "ute" med min kollega från Helsingborg.

...dricker jag vatten.

...jobbar jag med att få in en ny stor affärskund.

...bävar jag för att det inte går som önskat i hockeyn.

...måste jag försöka hitta en tvättid från ingenstans.

...njuter jag av en trevlig helg till "fjälls" med längdskidor och gott sällskap.

...skrattar jag på lördag kväll när Modo lyckats ta vidare till slutspel med en hårsmåns marginal.

...tänker jag vara stolt över mig själv.


PS. Emma - jag försökte skriva en kommentar hos dig att jag antog denna utmaning, men det ville sig inte...

1 kommentar:

emve sa...

Kul att du antog utmaningen! och skumt att det inte gick att kommentera hos mig. Måste varit nån tillfällig bug! Ha en trevlig vecka!