lördag 7 mars 2009

Idag har jag i alla fall symptom

Inatt gjorde halsen sig påmind. Inte ont, men obehag. En känsla av att halsen har svullnat upp och det blir svårt att svälja. Efter några timmas vändande och vridande i sängen (och nästan känslan av att inte "våga" somna för risken att vakna i panik och inte få luft) så blev det halvsittande försök till sovläge i soffan istället resten av natten. Kan inte påstå att jag sovit som en prinsessa.

Det känns lite bättre nu när jag satt mig upp, och framför allt när jag äter nåt. För till skillnad från när man har ont i halsen så att det inte går att äta och svälja något, så känns det med mina symptom istället bättre när man äter och något "river upp" halsen...

Känner mig alltså lite mossig idag, och inte direkt mer sugen på att jobba...

Inga kommentarer: