lördag 7 mars 2009

Axeln är inte heller frisk

Mycket gnäll just nu. Men jag lovar att försöka vara lite positivare nästa vecka, lika bra att gnälla av mig allt nu... ;)

Hela veckan har vänster axel "klickat" när jag rört mden, det känns alltså som att nånting inte riktigt "hoppar rätt" när den rör sig. Och igår började det värka i den också, så det gör ont även när jag inte rör den.
När jag tänker efter känns det exakt likadant som när jag provade Forza (första och enda gången, pga axeln) för nåt år sen. Och då vill jag minnas att det onda stannade kvar ganska länge... Hoppas det ger med sig snabbare den här gången, för det är ingen speciellt trevlig känsla. Forzan överansträngde uppenbarligen axeln (inte så konstigt iofs med tanke på att armarna då rör sig i ryckiga rörelser ovanför huvudet hela tiden), och jag misstänker att helgens längdåkning nu gjort detsamma. Skit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ring då till doktorn och räkna upp alla eller iaf av några av dina symptom, då måste de ju ta emot dej, väl där tar du upp orkeslösheten oxå. kram på dej

Anonym sa...

förresten prova att smörja zon, spraya eeze eller nått liknande hjälper eller lindrar iaf det onda i aeln