tisdag 28 augusti 2007

Ajaj i axeln

Axeln mår inte alls bra. Idag är det nästan så att den värker fast den är stilla. Och vid rörelse protesterar den direkt. Så det blir alltså ingen powerstrike ikväll, tror inte det blir nån promenad heller för jag känner för att ta det riktigt lugnt. Jobba bort sista halvtimmen, hem o laga god mat, ringa o uppdatera läget med en vän o sen soffläge till friidrotten.
Det låter som en plan tycker jag!

Update: Det gick helt enligt planen, en mycket god pizza på dinkel- och grahamsmjöl med tomatsås, skinka, svamp, tonfisk och fetaost tillagades och avnjöts med en god sallad... vännen var hemma och mådde bra, o soffan tog emot mig med öppna armar... :)

Dagens matsedel:
Frukost: Fil med müsli, grovmacka med keso och makrill.
Mellis: En fullkornsskorpa.
Lunch:
Fetaostgratinerad kyckling med hemgjord klyftpotatis och sallad, nektarin.
Mellis 1: En banan.
Mellis 2: En liten näve rostade sojabönor.
Middag: Hemmagjord pizza med sallad

Kvällsfika: En pizzabit + en nektarin *hungrig*

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad tyckte du om kycklingen då? =)

Anonym sa...

Cizzi > Kycklingen smakade väldigt bra! Dock kan jag tänka mig att den är ännu godare om man tjuvsmakar den när den är nylagad (den jag åt nu hade varit en sväng i frysen först). Tack för tipset!