måndag 13 augusti 2007

Minus trots semestern!

Blev glatt överaskad när jag ställde mig på vågen imorse (höll nästan på att glömma det, sovit så gott så jag var inte riktigt beredd på att det var måndag = vägdag). Minus 2 kg!
Nu var det iofs över 2 veckor sen jag vägde mig (då jag inte varit hemma på 2 måndagar), men med tanke på att semestern varken gett möjlighet till ordentlig träning eller ordentlig mathållning så var inte det här riktigt vad jag hade räknat med.

Kul och motiverande för fortsättningen dock, 4 kg på de 4 veckor sen jag vägde mig första gången!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis, GRATTIS!
Imponerande!
Keep it up!!

Kram
R
(som överVÄGER att väga mig senare idag, fast jag vet att det blir mer rättvist om man gör det på morgonen)

Anonym sa...

R - Tack tack, det känns jättebra! Och en extra kick för att skärpa sig en vecka till. :) Hoppas din vägning går bra också!

Anonym sa...

Ååååå vad bra!!! Grattis :) Ja bara lite ändring av matvanorna kan göra mycket :) Kul att motivationen är på topp!

Anonym sa...

Snyggt jobbat, då går det ju snabbt framåt.

Anonym sa...

MS - Tack! :)