måndag 13 augusti 2007

Någon kommer ha träningsvärk imorgon...

... och det finns en viss risk att det är jag som blir denna någon. :)
Tre pushpass på fyra dagar kanske var lite i häftigaste laget för denna stackars lilla stora kropp direkt efter semestern!

Jag vet inte om det var det överaskande minuset på vågen imorse eller vad, men jag har känt mig lite ovanligt tillfreds (glad/lycklig är för starka ord för att tas i min mun än) idag faktiskt - trots att det var första dagen på jobbet efter semestern. Eller kanske just därför?
Har en tendens att deppa ihop när jag är ledig, men när jag jobbar känner jag iaf att jag gör någon nytta...

Dagens träning: 30 min spinning, 60 min push (inkl streching)
Som sagt, ovanligt pigga ben o pigg skalle under båda passen - det var skönt. Åhh det är ju så härligt att träna när det känns så här, snälla någon låt det alltid få kännas såhär! (eller nej förresten, låta det gärna får kännas ännu bättre när jag tappat ytterligare onödiga kilon att släpa runt på)

Dagens matsedel
Frukost: Grovmacka med kokt ägg och lite kaviar, fil med müsli.
Lunch: Fiskwok med wokgrönsaker och nudlar. Äpple.
Mellis: Fiberskorpa med ost, banan.
Middag: Vit fiberpasta med 2 st Abbas fiskbiffar (ingen jättehit enligt mig, lite torra o trista). Sallad/tomat. Nektarin.
Kvällsmål: En halv banan.

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt! Superbra jobbat!! Och pressar man kroppen så mycket så kan man vara så himla nöjd när man väl tar en vilodag, och då känns det även så skööönt när kroppen är helt slut :) Kör inte så mycket i början så du tröttnar bara :)

Anonym sa...

Sofie - Ja det är skönt att va helt slut i kroppen. Ska göra mitt bästa för att inte tröttna. :)

Anonym sa...

det ser kanonbra ut =) kämpa på!

Anonym sa...

Cizzi - Tack!