måndag 6 augusti 2007

Sol och fortsatt time out

Jag har haft en jätteskön helg! Solen har äntligen hittat fram genom molntäcket och jag och min gode vän har roat oss med att shoppa, promenera, snacka skit, picknicka, lösa korsord, sova mm mm. Vi har promenerat så mycket i helgen att jag fått blåsor under foten, och jag har väl inte skött mig exemplariskt vad gäller matbiten men ändå tänkt mig lite för.

Nu har jag bara två dagar kvar på mitt semesterställe innan jag måste återvända hem till vardagen (återvänder på torsdag, men börjar inte jobba förrän på måndag så jag har några dagars ledigt hemma kvar också) och det verkar som att solen tänker vara framme dessa dagar så då tänker jag fortsätta min time out och bara njuta av semestern!
Jag tänker vistas utomhus, umgås med nära o kära och bara vara. På torsdag när jag är hemma igen återkommer jag med mat- och träningsdagbok. Tills dess ska jag bara ha det gott! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter härligt! NJUT massor nu när värmen kommit!! Och sola lite åt mig me för jag börjar jobba imorrn :p