fredag 10 augusti 2007

Oboy vilket vackert väder!

Plats: Vid datorn.
Sysselsättning: Bloggar/läser bloggar.
Humör: Helt ok. Trött i både skallen och benen.
Väder: Soligt o fint!
Gjort: Varit på stranden 4-5 timmar, tvättat, pushat, ätit, läst bloggar, slösurfat...
Planer: Göra en jordgubbssmoothie och lägga mig i soffan.
Bäst idag: Stranden!
Sämst idag: Att jag måste gå ner i tvättstugan o hämta upp en tvätt.

Eftersom det var vackert väder imorse när jag vaknade så tog jag och packade ryggsäcken och drog (läs: cyklade) till stranden. Lagom varmt o skönt, dock ganska sega ben på vägen hem. Läste ut Män som hatar kvinnor (rekommenderas varmt!) igår och hade ingen bok som kändes jättehipp att påbörja, så det blev mest lyssnande på musik idag.
Har också hunnit med att vara och pusha + fått E-husets nya höstschema som ser ganska bra ut. Känner mig laddad för en träningsfylld höst... :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Ah har dom tagit fram nya schemat nu.. Då ska jag kolla in det med.

emma sa...

Du måste ju bara läsa de andra två böckerna i trilogin! Lika bra som den första ;-)