tisdag 14 augusti 2007

Var är min träningsvärk?

Trodde ju jag skulle ha träningsvärk idag, men inte då... triceps känns iofs lite mer än vanligt när jag känner efter, men träningsvärk kan jag inte riktigt kalla det. Värken har istället satt sig i huvudet ikväll verkar det som, inte lika behaglig värk det om ni frågar mig...

Jag trotsade iaf huvudvärken genom att ta en Ipren och en liten vilolur på soffan när jag kom hem från jobbet, och sen tog jag mig i kragen och tog en rask prommis. Det var skönt o rensade skallen lite grann. Men huvudvärken består...
Tror jag ska prova tricket att inte sitta så mycket framför datorn + att gå o lägga mig tidigt.

Dagens motion: 30 min lunchpromenad, 55 min rask kvällspromenad

Dagens matsedel
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med kanel och lättmjölk
Lunch: Pasta/kasslergratäng, morot
Mellis: Fiberskorpa med ost, äpple
Middag:
Köttfärslimpa med klyftpotatis, sallad, nektarin (sååå gott!)
Kvällsfika: Apelsin

Andra bloggar om: ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ajdå huvudvärk är ju inge skoj. Hoppas det går över, sömn brukar ju hjälpa tycker jag :) Och massa vatten!!

Anonym sa...

Det känns bättre idag, så sömnen gjorde nog sitt till!

Anonym sa...

Hej och tack för ditt "Lycka till"! :-) Jag länkar gärna din sida till min, så jag komma komma tillbaka ofta och läsa :-)

Anonym sa...

Hej! Vilken inspirerande blogg du har :)

Anonym sa...

Ofelia > Du är länkad tillbaka!

Anonym sa...

Jenny > Tack, jag ska kika in hos dig också!