torsdag 23 augusti 2007

Trötta ljumskar

Nån promenad blev det inte ikväll. Jag fick jobba längre än planerat (måste jobba en timme längre imorgon också så jag hinner inte till push-passet), och sen efter ett efterlängtat telefonsamtal kände jag bara för att lägga mig i soffan o kolla på Du är vad du äter (gamla avsnitt som jag redan sett iofs, men det ger alltid lite motivation ändå).
Nu har jag lite huvudvärk o tänker försöka gå o lägga mig tidigt!

Känner mig helt trött i ljumskarna idag. Inte träningsvärk eller sträckning eller nåt, utan bara segt o uttröttat. Så det kanske är lämpligt att ta några vilodagar. På söndag ska jag iaf hinna med ett TC push-pass, innan dess får jag se om jag hinner klämma in nån prommis. Man hinner ju inte med så mycket när man jobbar mest hela tiden...

Dagens matsedel:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med kanel och ett rivet äpple, lättmjölk.
Mellis: Två fullkornsskorpor med ost.
Lunch: (nej! blackout. vad åt jag till lunch??? *tänka*) Kycklinggryta med selleri o paprika (den är inge god, bara en box kvar i frysen av den nu iaf...) med pasta, en morot, en nektarin.
Mellis 1: Två fullkornsskorpor med ost.
Mellis 2: Nektarin.
Middag: Fil med müsli och en grovmacka med ett kokt ägg.
Kvällsfika: Äpple.
Några bitar torkade äppelringar och torkade aprikoser.

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej! jo jag har fått till ränaren fats jag tycker siffrorna ser lite konstiga ut och undrar om de verkligen stämmer... ser skumma ut... 54 titalt, 5 denna månad.. hur går det till om jag skapade räknaren igår?

Vad mycket gott du ätit idag förresten! tänk att det finns så mycket nyttit som är gott!!

Anonym sa...

ja nu uppför den sig! =) tack! nu ska jag inte tjata mer om den till dig!! =)

Anonym sa...

Ja det låter som om du behöver lite vila och ladda upp inför söndagen.. Trevlig helg!

Anonym sa...

emelie > Hehe ingen fara, skönt att du fick till det!

Anonym sa...

sofie > Tack tack! =)