tisdag 16 oktober 2012

Julmingel på IKEA

Ikväll presenterade IKEA sitt julsortiment, och jo jag var där. Glöggpremiären är ju redan avklarad sen en dryg månad tillbaka, men ikväll blev det i alla fall säsongspremiär för pepparkaka och lussekatt. Vi fick kika på några av årets nyheter i julsortimentet och förstås gå runt och klämma och känna. Det fanns en hel del fina detaljer, och det kliade lite i shoppingfingrarna. Trots det lyckades jag gå ifrån butiken utan att ha shoppat något. Men jag gissar att jag kommer tillbaka snart.

Är det bara jag, eller visst börjar man längta lite?

3 kommentarer:

Keron sa...

Nog börjar jag längta lite alltid! Helst när man hela tiden får rapporter om snö hemma...

Unknown sa...

Coolt! Hur får du inbjudningar till alla dessa prova-på grejer? Är det jobbet?

mormor sa...


Tycker mig ha hört att du bestämt dig för att handla stort på lördag!