onsdag 24 oktober 2012

Två månader till julafton

Vet ni vad, idag är det bara (!) två månader kvar till julafton. Om vi tittar tillbaka två månader i tiden så var det slutet på augusti, och det känns ju som alldeles nyss. Slutsatsen av detta - det är snart jul. Dags att växla upp.

På söndag blir det julmarknadspremiär, på Ovesholms slott utanför Kristianstad. Samma plats som förra årets julmarknadspremiär. Jag hoppas den blir lika mysig i år som förra året. Nu är det bara all in som gäller. Julgranen från IKEA är inhandlad och väntar i princip bara på att komma upp (och på att min wingman ska fixa paket till paketkalendern som ska hänga i granen)...

3 kommentarer:

Cecilia sa...

What? Du startar utan mig...

Prralin sa...

Jag vet, jag är otrogen. Men det är jag och lilla kusinen som ska ha en myshelg i stugan själva och åka dit. :)

Cecilia sa...

Ok du har min tillåtelse :)