torsdag 24 augusti 2006

Eskilstuna nästa

Så var det snart helg igen. Helt sjukt vad tiden går. I veckan har jag jobbat, tränat i måndags kväll, inte orkat träna i tisdags kväll, slutat tidigt igår då jag tog ut mina lördagstimmar sen jag jobbade i lördags, var ut o åt på nya indiska restuarangen igår kväll o tränat ikväll.
Kom inte från jobbet förrän klockan var över 18 (stänger 17) idag pga en omständig kund o ännu mer omständig omskrivning som inte ville som den skulle riktigt... det såg illa ut ett tag, men det löste sig till slut!

Imorgon kväll tar jag flyget ner till Stockholm o åker sen till Eskilstuna för att hälsa på Malin över helgen! Ska bli skitkul! På söndag eftermiddag/kväll drar jag in till Stockholm igen för att möta upp Sari o gemensamt bege oss mot Uppsala. Ska bo på First Hotel Linné där med Sari på söndag kväll för att sen gå på Antares-kurs på måndag (nya kassasystemet som Reisa inför...). Och så hem med sista planet på måndag kväll, o sen är det i rullning igen...

Så det var ju det där med packning igen... men det får jag ta imorgon efter jobbet, det är väl bara att slänga ihop nåt! =P

1 kommentar:

Engma sa...

Lätt packning det är det som är modellen! Det behövs ju bara en väska! :) Ska bli jättekul att du kommer och hälsar på!!