onsdag 16 augusti 2006

Joggande skor


Var på Team Sportia på lunchen o fyndade ett par joggingskor på deras rea för 299 kr. Har funderat på att köpa ett par nya ett tag, men har inte sprungit på några som fallit mig i smaken (har lite speciella idéer om hur skor ska se ut...) o dessutom varit till ett hyfsat pris.
Men billigare än 299 kr kommer jag nog inte att hitta, o de fick godkänt till det priset så det var bara att slå till. Mitt livs första Adidas-skor. Hoppas de är av sorten som gillar att springa också, så att de tar med mig på turen av bara farten...

Tog mig också i kragen imorse o gick upp lite tidigare så att jag hann gå med cykeln till Sjöbloms imorse innan jobbet, får se om det går o är lönt att fixa till den eller om den får dödsdomen...
*håller tummarna*

Inga kommentarer: