lördag 5 augusti 2006

Vaaarmt

Idag har det nog varit uppemot 30 grader. Halv tio i förmiddags var det iaf 27 grader i skuggan o jag har svårt att tänka mig att det blev svalare under dagen... Så eftersom det är helg o jag inte hade nåt annat på programmet har jag legat på stranden hela dan! Ingen som ville följa med mig så jag drog själv, tänker inte sitta inomhus o uggla en varm o ledig dag bara för att jag inte har några kompisar. Var på Nyänget från 11-15.30 ca. Jätteskönt o massor av folk. Som tur var började det blåsa en del så man inte svettades ihjäl alldeles...

Hade tänkt vara lite effektiv sen när jag kom hem men det gick inte så bra med det. Lyckades istället somna två gånger om o sov en timme vardera... Så nu kommer jag väl inte kunna sova inatt istället... Men å andra sidan känner jag mig inte jättepigg direkt. Hade också tänkt gå ut en sväng o gå bortåt Parken för att tjuvlyssna på Ulf Lundell lite ikväll men jag har inte kommit mig utanför dörren än... Hör lite genom öppna fönstret istället, får väl nöja mig med det. (kom ju iaf iväg på en utomhuskonsert i sommar då det efter lite om o men blev Diggiloo vid Skuleberget igår...)
Allmänt trött o less, Fritzen ligger redan o sover så det är väl lika bra att jag gör honom sällskap...

PS. Bläddrade i Saras IKEA-katalog på stranden, men den var lite annorlunda uppbyggd med start på sidan 123 - 242 o sen började om på sidan 123 - 370 igen... Så de där 122 sidorna som man missade kanske innehöll nåt spännande, annars verkade det inte va så mycket nyheter.

Inga kommentarer: