måndag 7 augusti 2006

Luft!

Håller på att få panik snart... Ingenstans finns det frisk luft att andas. På jobbet finns det absolut ingen luft, det står helt stilla o den lilla stackars fläkten vi har åstadkommer nog inte mycket mer än att ge mig nackont genom att blåsa mig i nacken dagarna i ända.
Men idag har det nog slagit rekord ändå. Det har känts som man kallsvettats hela dagen, fast man varit hur varm som helst då... Noll luft o ungefär lika bra funkar tankeverksamheten.

Ute finns det inte mer luft eftersom det är skitvarmt, o här hemma finns det inte heller nån luft.
Har haft fruktansvärt ont i huvudet hela kvällen, fast jag har druckit, käkat huvudvärkstabletter o legat hela kvällen så känns det snarare som det blir värre o mår illa på kuppen...
Jag blir knäpp om jag inte får frisk luft nångång snart...

1 kommentar:

mamma sa...

Hej svejs, kanske ingen tröst att så har det nog varit överallt i sommar. Tack och lov att temperaturen sjunkigt nägra grader, så det är bättre. Men vi har nästan trettio grader varmt inne på jobb, svetten rinner av en, och man vill helst känna sej sval och fräsch då man jobbar nära inpå andra människor. Ha de gott/kram