torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag-hälsning till alla!


Alla hjärtans dag ger mig dåligt samvete... så många man borde och velat höra av sig till. Även om dagen mest är ett kommersiellt jippo, så sitter det säkert många där ute i världen idag och törstar efter att någon ska komma ihåg dem... Så för att trösta alla som velat få en hälsning från mig - jag har inte glömt bort er, jag har tänkt på många idag, men helt enkelt varit för distraherad för att komma till skott och få iväg en hälsning. I den bästa av världar hade jag skickat kort på posten och en liten present till många som var värda det - men just nu lever jag inte i den bästa av världar... iaf inte i den världen.

Men en tanke och en stor kram får alla, jag hoppas ni hört att det är tanken som räknas! ;)

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Visst är det tanken som räknas! Och jag tycker att tanken med dagen är väldigt vacker, sedan är det bara synd att det har blivit ett kommersiellt jippo av det. Men man får välja att inte låta det bli det! ;) Kram på dig!

Prralin sa...

Felicitas - Tack för att du håller med mig! :)