måndag 25 februari 2008

Oh aj aj aj aj buff

Nu vet jag vem som är skyldig till mitt ryggont! Det är Marie som lurat mig att gå på afro 4 måndagar på raken! Jaaa det är roligt, men idag kände jag att det var där skon klämde. Eller det var där ryggen klämdes. Det är nåt med hållningen och rörelserna och hela kitet, ryggen får sig en rejäl omgång som den uppenbarligen inte riktigt lyckats återhämta sig från mellan gångerna och idag gjorde det faktiskt riktigt ont. Men det är inget mot hur det känns nu efteråt. Aaaaajjj.

Inte träningsvärks-ont, och inte skadat-ont, men allmänt-ont. Det gör inte ont på nåt speciellt ställe, det är inte ömt, det är inget som sträckt sig, det är bara en enda molande känsla i hela nederdelen av ryggen - och framför allt svanken. Det goda med det onda är iaf att det ljumsk/höft-onda jag kände av i helgen har förträngts... ;)

Kan man ringa SOS imorgon bitti om man behöver hjälp att ta sig upp ur sängen tro?

Inga kommentarer: