tisdag 26 februari 2008

Bidde ingen träning idag

Måste säga att jag känt mig oväntat pigg i kroppen idag, och imorse var jag laddad för löpband och packade både spinningskor (om jag skulle hinna till spinningen efter jobbet) och joggingskor för att kunna ta till plan b om jag inte hann... Men när klockan började bli dags att sluta jobba kl 18 kände jag mig mest trött o seg o hungrig... Så efter en snabb konferens med mig själv bestämde jag att det blev vila och soffläge för mig ikväll. Tror det kan vara rätt så klokt, jag känner mig trots allt rätt sliten...
Har istället hunnit laga mat, diska och ringa och gratulera pappa på födelsedagen - innan det alldeles strax är dags för Bygglov.

Men imorgon får det bli någon form av aktivitet iaf. Får se vad som hinns med. Kommer få besök av vår nya försäljningschef på jobbet imorgon, ska bli spännande att se vad hon har att komma med... och återigen ska det bli spännande att höra om det går att få nån hint om vad de vill med mig egentligen...

Inga kommentarer: