söndag 9 mars 2008

Jag lever!

Jag har inte gått i ide, även om det låter som ett rätt lockande alternativ... Veckan har bara rullat på och bloggenergin har inte direkt sprudlat. Istället har jag ägnat mig åt jobb, hockey, skolplanerande, IKEA-besök, hockey, Melodifestival, monterande av möbler, nedmonterande av möbler, städning och fixning. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit/tagit mig tid att träna sen i måndags - men egentligen, gör det mig till en sämre människa att jag bara tränar en gång denna veckan? Jag väljer att inte tro det.

Nu ska jag köra ett varv med moppen över golvet och sen ska jag försöka få ut så mycket som möjligt av denna lediga och snöslaskiga söndag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Jag har saknat dina blogginlägg!! Och nej, du är inte en sämre människa för att du inte hunnit träna för isåfall skulle jag vara totalt värdelös! Och det är jag inte! :) Jag och Emma utmanar dig på "Boken närmast dig"! Kolla in våra blogs! Sen får vi hoppas att jag inte behöver vänta så länge på att få visshet om lgh... Nu denna vecka så bör jag få svar. Ich bin sehr gespannent!

Anonym sa...

Det hoppas jag inte. Jag tränade 2 ggr förra veckan och sen gjorde jag illa ryggen. Nu är den bra men förra veckans lathet gör att jag ligger fånigt efter m skolan så det lutar åt en mesvecka till. :-D (fast förhoppningsvis minst 3 träningstillfällen;-))

Anonym sa...

Man kan ju inte träna massor jämt! Det är ju kul att du hunnit med så mycket annat!! Ha inte dåligt samvete utan träna i den mängd som du hinner och orkar :) Huvudsaken att man håller igång!

Prralin sa...

Engma - Detsamma, du måste blogga oftare så jag får veta hur ditt liv ligger till! (jo för det finns ju inget annat sätt att kommunicera... hm...) Jag ska hoppa på utmaningen vid tillfälle!

Sandra - Det funkar inte alltid riktigt som man tänkt sig och man hinner inte alltid så mycket som man vill, men huvudsaken är väl att man gör det bästa av situationen och inte sticker huvudet i sanden allt för länge!

Sofie - Ja jag ser det så också, så länge det åtminstone är mer eller mindre regelbundet. Jag måste också försöka låta bli att jämföra mig med andra, det är ju viktigare att jag tränar så mycket som passar mig just nu. Inte vad som passar någon annan...