lördag 1 mars 2008

Ändrade planer - det blir Skåne/Göteborg/Stockholm istället

Knappt har man hunnit bestämma sig för en sak innan det blir ändrade planer igen... Min Skånehelg 1-7 maj har blivit lite modifierad, då det dök upp en kurs i Göteborg jag måste vara på 6-7 maj... Så det blir en liten turné jag ger mig ut på istället, det goda i det hela är ju iaf att jag slipper betala något av resan själv eftersom det är jobbet som vill dra runt mig överallt.
Planen nu blir istället 1-5 maj i Skåne, 6-7 maj i Göteborg och 8 maj i Stockholm.

Innan dess ska jag hinna med Thailand 28/3-5/4 och ännu en Göteborgstripp 8-9 april. Egentligen ville de också ha med mig till Mallis 20-22 april, men den trippen har jag försökt undvika och lägga på en kollega istället eftersom det ligger ett avgörande SM-finalspel just där (och vis av förra årets händelser tänker jag inte vara på vift då, oavsett vad som händer).
Inom de närmsta månaderna så ska vi fyra här på byrån hinna med bla Irland, Mallis, Thailand, Peking, Bulgarien, Turkiet x 2 och Bulgarien. Det kommer bli lite körigt med andra ord...
Hur var det nu? Vi håller koll på hela världen åt dig! ;)

4 kommentarer:

Puma sa...

jag kan åka istället för dig om du vill. snällt va. ;-)

Anonym sa...

en till som anmäler sej frivilligt att åka i ditt ställe eller varför inte ännu bättre tillsammans med dej på alla dessa ställena.kramar

Anonym sa...

Gud vad du är ute å flänger! :P Förstår att det är stressigt men det måste ju samtidigt va jätteskoj!! Jag skulle gärna byta me dig *ler*

Prralin sa...

Alla - Jag fattar poängen, jag ska sluta klaga på att jag får resa med jobbet! ;)