lördag 5 juli 2008

Bara 5 dagar kvar till semestern

Efter att nu ha jobbat tre av de fyra senaste lördagarna ska det bli riktigt riktigt skönt med en ledig eftermiddag och imorgon - hör och häpna - en helledig dag! :)

Det är omöjligt att komma i säng före kl 24 om kvällarna när det är ljust dygnet runt, och framför allt när man har en balkong att sitta ute och filosofera på... mycket jobb och lite sömn är ingen bra kombination och jag känner mig som sagt sliten. Ska bli skönt med semester! Tänk att bara vara... slippa ställa väckarklockan på morgonen. Fyra veckor. Fyra veckor!

Har aldrig haft mer än 2 veckors sammanhängande semester tidigare, så nu känner jag att jag samlar ett gäng vuxenpoäng till. Men de här vuxenpoängen tar jag emot med öppen famn!
Tre veckor ska spenderas i Skåne, och sista veckan ska spenderas back in Övik (blir troligen lite jobb den veckan, men bara en liten liten mjukstart...). Gött!

Inga kommentarer: