måndag 21 juli 2008

Träningssugen men förkyld

Jag har inte tränat på vad som känns som evigheter, åtminstone flera veckor, kanske tom månader... Efter en första semestervecka som varit fullspäckad hade jag tänkt att försöka komma igång så smått nu igen.

Tror ni inte att en jäkla förkylning hoppar på mig då! Det kändes först som att halsen skulle blanda sig in i leken också, men det verkar den tack o lov inte ha gjort, så nu är det bara en snörvlig förkylning som jag ska dras med... Känner mig inte speciellt pigg, men eftersom solen faktiskt behagar vara framme idag tror jag iaf att jag ska ge mig ut på en promenad!

I helgen har jag varit på vift, men iaf fått ta det lugnt. Jag har varit hos mormor o morfar i stugan och bara varit - precis vad jag behövde. Solen lyste mest med sin frånvaro, så bokläsandet fick bli inne i soffan istället för i solstolen. Och idag är första dagen på semestern som jag är nästan oplanerad, bara ett tandläkarbesök i eftermiddag...

Inga kommentarer: