måndag 27 april 2009

En riktigt härlig helg

Helgen har varit riktigt härlig, det har varit sol och värme och ledighet! Solstolarna har använts flitigt och gamla tidningar som inte hunnits läsas tidigare har blivit lästa. Jag kan inte påstå att jag har gjort speciellt mycket vettigt i helgen - men vet ni vad, jag har inte ens haft en tanke på att ha dåligt samvete för det. Det har varit såååå skönt att bara vara. I solen. I like!



Balkonghelgen avslutades med middag på balkongen. Tyvärr ingen kvällssol/-värme på balkongen, men efter en dags stekande i solen är det nästan skönt med lite kall och frisk luft. Och vem kan klaga på utsikten?

Stenen med budskapet "Njut, varje minut" inhandlades i lördags på BOOM. Skadar inte att påminnas om det ibland, att njuta.


Några fejkpelargoner (och en fejkprästkrage) hittade jag på ICA Kvantum så de fick följa med hem och pigga upp balkongen tills vidare. Fjärilarna kommer också från BOOM. Så glad man kan bli av att få piffa lite... :)

3 kommentarer:

emve sa...

Väldigt fint! och maten ser god ut :o)

mamma sa...

det du gjort i helgen är verkligen vettigt, så fortsätt njut, kram

Prralin sa...

Em - Tack tack, det smakade bra också. :)

Mamma - Jo det är iofs sant, sådana vettiga saker tycker jag om att göra.