fredag 3 april 2009

Fläkt eller hjärna?

Jag är så uppe i varv på jobbet (eftersom allt går i 190) att hjärnan surrar på hela kvällen när jag kommer hem utan att jag kan sortera tankarna och få nåt vettigt gjort, och sen fortsätter det när jag går och lägger mig och jag har därför svårt att somna...

Undrar om det är jag som smittat datorn eller tvärtom? Den senaste tiden har datorns fläkt jobbat hårt och levt om som en gräsklippare i princip hela tiden, där är ungefär så min hjärna känns... det surrar och lever om men blir inget vettigt av det (efter arbetstid; under arbetstid surrar hjärnan också för högvarv men då blir det faktiskt en del vettigt av det). :P
Men igår kväll fick jag tyst på fläkten, undrar om samma metod funkar för min hjärna?

Nån som känner till ett program som kan låta hjärnan genomsökas och ta bort onödiga filer som egentligen borde vara avinstallerade?

Inga kommentarer: