tisdag 23 juni 2009

Ännu en långdag

Känner mig lite smått ding i bollen efter ett maratonpass på jobbet från 7.30-18.30 idag. Kollegan är fortfarande sjukling, men idag fick jag iaf sällskap av vår nya sommarvikarie!!!

(fast om jag ska vara helt ärlig så var det jobbigare att vara ensam i butiken med en ny sommarvikarie att försöka lära upp, än att vara helt ensam och kunna jobba undan snabbt utan att behöva visa och förklara vad man gör hela tiden, när butiken är full av folk och telefonen inte slutar ringa...)

Hade tänkt mig Friskis & Svettis sommargympa utomhus ikväll, men när det började var jag fortfarande kvar på jobbet så det blev inte nåt av det... men det kommer nog fler dagar för det!

1 kommentar:

mamma sa...

jag hoppas dock att du hinner ta igen dej lite innan morgondagen, kram