måndag 22 juni 2009

... och så var det ju formcheck också!

Hur var det nu?! Måndag means formcheck!

1 jun start
15 jun -0,8 kg
22 jun -0,8 kg (-1,6 kg)


Har inte tränat ihjäl mig i veckan direkt, men ätit hyfsat bra (trots midsommar och allt!). I motionsväg har det blivit ett 55 min afro-pass, en 40 min promenad och igår avslutades veckan med 90 min cykling på landsväg.

Det var typ "100 år sen" jag cyklade senast, och på en ovan lånad cykel med massor av växlar och ingen fotbroms (läskigt!) var det lite ringrostigt i början, inte minst i nedförsbackarna... men sen gick det riktigt bra och var både kul och bra träning. Benen var som spagetti igår kväll och jag trodde inte jag skulle kunna gå idag, men idag känns det faktiskt peppar peppar inte speciellt mycket alls.

Sakta men säkert...

6 kommentarer:

mamma sa...

låter bra duktigt gjort, kram

Milly sa...

Vilken fin blogg du har!
är allt väl med dig?

Kram!

Nenny sa...

Grattis till minuset!! Snyggt jobbat!
Och vad skönt att ni har hittat en vikarie.
Kram

Sara sa...

Jag är också förvånad att det inte känns mer i benen än det gör. Men det kanske kommer.

Sara sa...

Och en sak till.. Kanonbra jobbat med nästan 2 kilo minus.

Otilias form sa...

Hörligt! Det går år rätt håll! :-)