tisdag 2 juni 2009

Nu drar jag till solen

Makrigialos - here I come!

Vad passar väl bättre såhär under första veckan av mitt nya liv, än att dra till solen och värmen en vecka?
Ta semester, koppla av, grilla fläsket - och bara njuta.
Och ladda inför kommande utmaningar...

Efter många om och men är väskan packad, och nu styrs kosan söderut. Ikväll (och imorgon kväll) nannar jag kudden på SkyCity på Arlanda, imorgon roar jag mig med kurs i Stockholm, och på torsdag morgon drar jag till Kreta. Tjohoo!


Längtar efter hotellfrukost...

6 kommentarer:

emve sa...

Ha det så skönt på Kreta! Det är förresten mitt favoritresmål :o)

Jag har varit där tre gånger och aldrig blivit besviken.

mormor sa...

Ha det så skönt o njut av sol, god mat o vacker natur

Nenny sa...

Njut av ledigheten och solen och hotellfrukostar! :)
Kram

Otilias form sa...

Häääärligt! Har det så jätteskönt.

Linda sa...

Hoppas du har det bra i solen, kul att du smygstartat med "projektet" ska även bli kul att läsa om din träning när det drar igång på allvar!! :O)

Prralin sa...

Em - Jag blev inte heller besviken (fast i ärlighetens namn var jag knappt utanför hotellområdet, så det var ju tur att det var drygt 2 timmars busstransfer iaf så jag fick se lite omgivningar).

Mormor - Jag gjorde mitt bästa!

Nenny - Mmmm ledighet och sol is the shit! (hotellfrukosten var det inte alls nåt fel på, men jag tappade aptiten i solen och det smakade inte alls så bra som det borde)

Otilia - Ibland är livet gött att leva. Men ibland är det skönt att komma hem också. :)

Linda - Ja, nu finns det snart inte så många anledningar kvar att låta bli att komma till skott... ;)