onsdag 6 oktober 2010

Fjädrarna yrde i rävlyan igår

... när Indianerna från Frölunda fick stryk i Fjällräven Center. Med 6-0! Härligt att få se grabbarna bjuda på bra spel, grym utdelning och en rejäl självförtroendeboost.

När jag var i Övik i somras så jag köpte jag en tablettask i Modo-shopen. Det är sånt som kan vara bra att ha för framtida bruk. Tex för att trösta Indian-fans såhär dagen efter. En av pappas arbetskamrater (som jag också jobbat med för sisådär... eh... 10 år sen... känns som man börjar bli gammal) är en hängiven Indian som brukar sms-retas under säsongen. Därför planterade jag tablettasken hos pappa för några veckor sen. Och igår kväll fick han ett sms av mig att det var dags att ta med den till jobbet idag. Vadå, det är väl snällt att bjuda på tröstgodis när man vet att någon är lite deppig?! ;)

1 kommentar:

Dansande Fågeln sa...

Du är en ond människa! jag känner med arbetskamratindianen...