onsdag 13 oktober 2010

Spread your wings

Den 1 december är det dags för nästa 4good-kväll i Malmö. Denna gången med Paolo Roberto, Isabelle Halling, Nina Jansdotter och Karin Adelsköld. Här kan du läsa mer om vad kvällen kommer innehålla.

Jag var på 4goods förra (och första) helkväll i Malmö för en månad sen. Det gav mig inspiration, livsgnista, skratt - och en riktigt trevlig kväll! Jag kände mig faktiskt på allvar en halvmeter längre när jag gick därifrån än när jag gick dit. Därför vill jag gärna tipsa om detta evenemang, jag tycker det är jätteroligt att detta nätverk håller på att byggas upp i Malmö. Och jag nätverkar gärna i min (fortfarande) nya stad.

Ta med dig en vän (eller två - då får ni det billigare) - eller varför inte joina mig - och få en inspirationskick i vintermörkret!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Tweety sa...

Vad kul att du vill följa med på bloggträffen. Jag har själv aldrig hållt i en, men givitvis varit med på en :-) Ha en riktgt bra dag. Kram

Tweety sa...

Hade varit kul att följa med, om jag är ledig från jobbet :-)

Prralin sa...

Tweety - Ser fram emot bloggträffen! :)