onsdag 18 maj 2011

Biggest Loser-paus

Att jag är ett stort (!) fan av Biggest Loser har väl inte undgått någon. Efter att ha följt (minst) tre säsonger (två amerikanska, en australiensisk - och under viss tid dessutom parallellt en svensk på TV4) på raken på Kanal 5 måste jag säga att det är skönt att det verkar bli en liten paus nu. Att följa ett program som går en timme om dagen, fyra dagar i vecka i vilket som känns som en smärre evighet är helt klart dagens i-landsproblem. Tur jag har en gammal hederlig video att banda på, den har gått varm. Men sen ska man ju hinna med att se alla avsnitten också...

Men nu verkar det vara en ny säsong av Biggest Loser Sverige på gång. Jag var inte jätteimponerad sist, men visst följde jag det. Och kommer säkert att göra det denna gången också. Om någon vill vara med "på andra sidan rutan" så att säga så går det bra att söka här.


Vinnaren av Biggest Loser Sverige säsong 1 gick ner 75 kg. Imponerande!

Inga kommentarer: