tisdag 31 maj 2011

Nya skor!

Förrförra veckan när jag fördrev lite tid på stan i väntan på trevligt Göteborgssällskap (som jag förresten fortfarande väntar bildbevis ifrån - hint hint) råkade jag hamna på DinSko. Ja, jag vet att jag har rykte om att ha mycket skor, men det har liksom ebbat ut lite på sistone. Så det är inte så att jag hänger där varje dag. Inte ens varje vecka eller månad. Jag har blivit dålig på att gå på stan sen jag flyttade till Malmö tror jag visst. I Övik var ju allt så nära och lättåtkomligt...

I alla fall så slog jag ihjäl lite tid på stan där och plötsligt hade ett par skor hoppat ner i en kasse och hamnat på min arm. Konstigt. Jag var egentligen ute efter ett par skinnballerinor med "lite finess", och inte som dessa med klack (ja, det här är hög klack för att vara mig!). Men de var både snygga och sköna, och jo - jag behövde nog ett par såna här också. ;)

Och nu när jag gick in på hemsidan såg jag några fler jag skulle kunna tänka mig... tur jag ska till Övik snart! Home sweet DinSkobutik.

2 kommentarer:

mamma sa...

skorna ser riktigt sköna o snygga ut, mm det va ju rejält länge sen vi fick frossa i dina nya skoköp

Helena sa...

Åh - riktigt snygga!!!