torsdag 24 november 2011

Adventskalenderblogg 2011

Nu är det (äntligen!!!) snart dags för adventskalender igen. Idag är det en vecka till första december, och en månad till julafton. Nedräkningen har börjat. Finns det något mysigare? Jag hoppas att jag aldrig aldrig kommer att växa ifrån det här med adventskalender.

Förra året körde jag en adventskalenderblogg här, och det tyckte jag var lite roligt så jag tänkte göra en favorit i repris i år. Fast kanske med lite annat innehåll i luckorna. Och där kommer ni in i bilden - hjälp mig med lite tips på vad "luckorna" ska innehålla!

I fjor såg det ut såhär, somliga går att återanvända men det vore roligt om några byttes ut:

Lucka 1 – Presentera mig själv
Lucka 2 – Min favoritplats
Lucka 3 – Den här veckan
Lucka 4 – Det här åt jag idag
Lucka 5 – I min handväska
Lucka 6 – Min favoritfödelsedag
Lucka 7 – Detta ångrar jag
Lucka 8 – Det här ser jag på tv
Lucka 9 – Det här får mig att gråta
Lucka 10 – Det här saknar jag
Lucka 11 – Det här upprör mig
Lucka 12 – Min dag
Lucka 13 – Såhär firar jag Lucia
Lucka 14 – Mina rädslor
Lucka 15 – Min första kärlek
Lucka 16 – Min tro
Lucka 17 – Min önskelista
Lucka 18 – Ett ögonblick
Lucka 19 – Det här får mig att må bra
Lucka 20 – Mina drömmar
Lucka 21 – Mina bästa vän
Lucka 22 – Det här hade jag på mig idag
Lucka 23 – Ett annat ögonblick
Lucka 24 – Julafton

Vad tycker ni ska gömma sig bakom luckorna i år?

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

vad gör dig glad?
vad tycker du om?