fredag 25 november 2011

På tal om adventskalender

På tal om adventskalender, så måste jag tipsa om en söt "paketkalender" som jag har fyndat på Jysk. Av alla ställen. För 69 kr fick jag en låååång kalender med 24 små påsar för paket och två tomtenissar som håller ihop det hela. Jag har aldrig haft någon paketkalender, men jag har hört ryktas att det är mammor, pappor och mormödrar som brukar slå in små paket till sina barn och barnbarn så att de får sprätta ett litet paket varje dag.

Så, ni som känner er manade är välkomna hit och fylla på med paket närhelst ni önskar! ;)

paketkalender

1 kommentar:

mamma sa...

låter som om du inte haft någon bra mamma pappa eller mormor, men visst har du haft en påaket kalender?! eller vill din mamma bara minnas det föratt inte vara ..... iaf fall var din variant som vuxen riktigt söt