tisdag 8 november 2011

Såhär skulle varje tisdag vara

Tisdagar kan vara en till synes ganska onödig och anonym dag. Måndagen är visserligen passerad, men veckan har inte gått tillräckligt långt för att ha fått smak på helgen än. Men idag var en bra tisdag. En mycket bra tisdag till och med! (För visst är det tisdag idag?)

Först en heldags kursande (dag 2 av 3) och sen en helkväll med en god vän. Flanerandes på stan, supergod trerätters middag och avslutningsvis några timmars soffhäng och skvallrande i hotellobbyn. Imorgon är sista dagen i Stockholm innan det bär av hem till vardagen igen. Mera kursande åt folket!

Jag är mätt som en plätt, och vet inte hur jag ska lyckas bli tillräckligt hungrig för att kunna njuta ordentligt av sista hotellfrukosten imorgon bitti. Men jag ska jobba på det.

3 kommentarer:

Anna sa...

Ser gott ut, men vad är det egentligen på översta tallriken?? Ser ut som fiskpinnar till vänster längst fram och wienerbröd framme till höger... Men jag har nog fel, eller..?

Prralin sa...

Förstår inte vad som skulle vara konstigt med att beställa in fiskpinnar med wienerbröd...?! ;)
Men det är faktiskt "mozzarellasticks" resp nån potatisgrej, smarrigt!

Sara sa...

En ny variant av efterrätt denna gång ser jag! ;) Ser gott ut!!