tisdag 22 november 2011

Jul på Liseberg

Och så kom vi då äntligen fram till Liseberg efter en massa promenerande. Till min dag. Igår var det ju vinpimplarnas dag. Duggregn kanske inte framkallar den allra bästa julstämningen, men efterhand som det mörknade så smög sig känslan på i alla fall. Julmusik, julljus i massor och mycket folk. Mysigt!

Jag fick kanske inte fick riktigt lika många timmars julstämning som vinpimplarna fick dricka vin, men jag hann suga i mig en hel del ändå. Och jag tänker inte släppa det på lääääänge. För nu är det faktiskt väldigt snart första advent, och då är det helt legitimit att go crazy med julandet. Och gissa om jag längtar.


3 kommentarer:

Vinpimplarn aka Reiseleiter sa...

Härliga bilder. Jag gillar att man liksom kan uppleva allt igen genom att läsa din blogg. :)

mamma sa...

så underbart, så man skulle vija till Tivoli för att uppleva ungefär samma stämning, ser härligt ut, och på söndag 1:a advent :)

Träningsglädje sa...

åh FINT!!!! :)