söndag 26 augusti 2012

Bye bye blondie

Bye bye blondie - hello brownie!

Sedan jag kom tillbaka från semestern så har nästan alla på jobbet frågat mig om jag blonderat mig. Men nej, det är solens förtjänst (eller fel) - trots bara två veckors semester och dessutom ett bevisat uselt sommarväder. För jag vet inte vad jag annars ska skylla på, kanske ska jag tacka bästa frissan i Övik som i januari (!) fixade lite slingor i håret, och tydligen är de tacksamma för att ljusa på sig fortfarande fast att de blivit övertonade ett flertal gånger.

Hursomhelst, håret blev ljust. Men jag trivs bäst som lite mörkare. Så nu har första hösttoningen åkt på.
Det är inte det att jag inte gillar blondies, det är bara det att brownie låter... godare.

4 kommentarer:

mamma sa...

så fin du e/stolt moder

Unknown sa...

FIna du!

Nettan sa...

Snyggt!=)

Sara sa...

Så fint det blev!!