fredag 8 september 2006

Helg!

Skönt skönt skönt.
Det här har varit en djävuls-vecka då allt bara har gått åt skogen o varit joooobbigt...
Enda lediga helgen på hela månaden, ännu skönare! Men som vanligt måste man städa, tvätta, diska, handla, hinna åka till ÖB/Skokanonen/Buketten/Rusta mfl som jag skullat göra flera veckor nu men inte haft tid till, middag hos Danke o ja... sen lär det väl va måndag igen.
Tur att man hinner njuta också.

Ikväll ska jag fortsätta gå i ide. Trött o less o orkeslös. Tänker inte ta itu med världens största diskhög. Eftersom jag (återigen) glömt köpa diskmedel... *suck*

2 kommentarer:

mamma sa...

Måste ha varit en väldigt hemsk vecka med tanke på antalet "inlägg". Hoppas följnade veckor blir bättre. Ha de gott, kram

Maria sa...

Skokanonen kan du skippa. Det första jag kollar på när jag går in i en butik och möter en ur personalen är glasögon om de är optiker, skor på den som jobbar i skobutik o.s.v. Att gå i utslitna svarta flip-flops som en på skokanonen gjorde är under all kritik! :6