söndag 24 september 2006

Mobilur?


Gick av en händelse förbi lite mobiler på stan idag o blev sugen på att byta... Det var en Motorola V360 som framförallt fångade mitt intresse, den stod ut eftersom den var grön o dessutom hyfsat billig. Jag är ju en sån som fortfarande har kontantkort. Men kanske är det dags att byta till abonnemang? Dock använder jag ju inte mobilen så flitigt, ringer nåt kort samtal då o då annars skickar jag väl mest sms... Har en Nokia 6610i nu som egentligen funkar hur bra som helst, men det är väl mest det där med att omväxling förnöjer... Tänkte att nån annan som fattar sånt här bättre än mig kanske har nån erfarenhet av Motorola eller för övrigt nåt tips att komma med? Billigt o bra är mina viktigaste kriterier...

5 kommentarer:

Maria sa...

ALDRIG abbonnemang säger jag! Fy... (Men det är jag det.) Ringer väldigt lite jag med, går veckor mellan gångerna ibland, SMS:ar dock flitigt. 99:-/mån för obegränsat med SMS:ande (upp till 5000st, det bräcker inte ens jag) hos Telia. DET utnyttjar jag! Anser mig inte ha bruk för annat.

charlotte sa...

alltså, jag provade en motorola telefon en gång. och lämnade tillbaks den inom 30 dagar :p
men det var väl inte telefonen i sig som var problemet, mest att jag inte kunde få tag i en sladd för att ladda upp bilder eller skicka bilder då inställningarna till telefonen inte fanns hos telia \o/

men det där var en söt liten sak, och jag förstår precis tanken om lite omväxling :)

Engma sa...

Jag vet inget om den där mobilen.. Det går ju att kolla på tex pricerunner vad folk tycker. Eller fråga emsan :)

Annars vill jag slå ett slag för Telias "mobil till alla" (tror jag det heter) Det kostar 69 kr i månaden och då ringer man gratis (69 öre i uppkopplingsavg.) till alla som har telia + halebop. Jag brukar missbruka det... he he. Det är inte värt att prata kort - man tjänar mer på lååånga samtal!

Maria sa...

Alltså, jag provade en Sony Ericsson telefon en gång och blev så förälskad att jag var tvungen att prova flera. Man bara MÅSTE ha en..Sony Ericsson alltså. Bara glid in och kolla på www.sonyericsson.se så får ni själva se!

Prralin sa...

Går du på provision eller?! ;)