onsdag 27 september 2006

Positiva klubben

Idag tänker jag inte skriva nåt negativt. Bara att jag fått ledigt i mellandagarna så jag kan åka hem till Skåne över jul och nyår på långledigt, troligtvis 22 dec - 2 jan.

- - - -

Nu rasslar det till. Ännu ett Skåne-besök i Övik kanske kan bli verklighet, pratade med Jenny idag o preliminärbokade henne hit över helgen runt den 28 oktober. Jobbar tyvärr några timmar på DinSko den helgen, men det kanske går att byta... Annars var det ingen helg som passade riktigt bra, det måste ju va en hockeymatch med i bilden också. Den som lever får se!

2 kommentarer:

mamma sa...

positivt, det ser vi framemot. Kommer att kännas skönt att ha dej hemma, hoppas att jag inte ska jobba hela tiden, kram

Sara sa...

Så härligt att du fick ledigt och kan åka hem. Vore skoj om jag kunde komma mig ner några dagar där också. Får se om det går o ordna.