onsdag 20 september 2006

Inspirationskväll

Har varit på Blomea i Gullänget ikväll på "Inspirationskväll", fått just lite inspiration o så fick man pyssla på lite själv också o köpa sina egna konstverk för halva priset. Inspirationen tröt lite grann, men det var roligt iaf att få leka när alla resurser fanns i närheten. Blev nöjd med den stora, men den lilla får nog fixas till vid nåt tillfälle... Båda två fick jag för ca 80 kr (krukorna hade jag med mig själv).
Måste bli bättre på att försöka utveckla de kreativa intressen som jag faktiskt har... Framför allt inredning som jag tycker är kul, har anmält mig till en homestyling-kurs, den första omgången var tyvärr fullbokad men förhoppningsvis blir det nån gång framöver inom en inte allt för avlägsen framtid. Igår bet jag tom ihop o såg ett helt program med Ernst. Och det är inte piece of cake...


3 kommentarer:

Sara sa...

Vilka fina blommor du fixat. Du kan sånt där du...

Engma sa...

Åhh... jag önskar att jag skulle orka jag med. Idag satt jag på jobbet och sa att jag skulle vilja vara lite kreativ. Såna där Blom-verk är ju jättefina och coola! Va kul!

Anna E sa...

Åh, vad fina de blev vill också kunna göra så fina köper man allt för sig blir det ju billigare också och gör grupperna själv. Har ett projekt på gång om typ ett år själv. Jag vill måla våra lerkrukor så att de passar in bättre i de olika rummen, men det är ju inte bra att hålla på med starka färger och sånt i mitt tillstånd (därför måste jag hålla mig borta från huset när allt görs iordning där (det blir svårt), sedan är det inte en så bra aktivitet att måla sedan när man ammar heller så till nästa höst får jag ta tag i det projektet.