måndag 11 september 2006

Helvetesjävlaskitmåndag

Ny vecka nya möjligheter. Yeah right.

Det börjar ju bra när man kommer till jobbet o det inte ens går att komma in i datorn (ja alltså inte rent fysiskt då...). Efter nån timme lyckades vi skaka liv i internet på en dator (inte min förstås) o runt halv tolv kom man äntligen in på alla väsentliga program som man behöver för att kunna jobba... suck!
Men sen har det jävlats fram o tillbaka hela dan, blivit utslängd till höger o vänster o inte kunnat göra nåt för att nåt av programmen man behöver hela tiden har legat nere... Samtidigt som det faktiskt har varit ganska mycket att göra, o många jobbiga större grejer som ligger o väntar på att man ska få lite tid över att fördjupa sig i det...
Tänker inte ens rabbla upp allt som jävlats, men den här dagen har känts som hela förra veckan ungefär. Inte allt för munter. (inte bara jag utan alla har haft en sån dag, mycket svordomar har haglat i luften... hehe) Klockan fem när vi stängde hade jag världens skallebank o massa grejer kvar att fixa... Så träningen fick jag skippa, gick istället hem o la mig på soffan o sov en stund. Skönt.
Tänker fortsätta göra nada resten av kvällen o gå o lägga mig tidigt. Telefonutbildning imorgon igen o sen massor att göra + att Anki o jag ska åka till Sundsvall direkt efter jobbet för Solresor-info... Lång dag...

3 kommentarer:

Sara sa...

Låter som du behöver en kram vännen. Så här kommer en.
KRAM på dig.
Det vänder snart...

Kajsa sa...

Kompis!
Allt kommer bli bra, du kommer snart att skratta åt det. Å du har ju Fritz å komma hem till, det måste ju räknas... =)

Puss å kaka

Kattis sa...

Ok, jag köper spunk men Petra; Gardiner är snygga! Plural talar vi här... och inte snygg som folk från norra sverige envisas med att säga...
Jag håller med Kajsa oxå, Fritz räknas definitivt men uppenbarligen inte som "respektive"... Vart är världen på väg??