söndag 17 september 2006

Oröstad

Kattis o jag gick förbi valstugorna på torget igår för att se om vi kunde bli lite klokare. Pratade med en centerpartist som undrade om vi var oröstade... Men det ska man väl inte va så länge till. Väntar på att "resten" ska bli färdiga så vi kan slå våra kloka huvuden ihop o gå o rösta...

Jobbade på Resesäljarna igår 10-13, ingen jätterusning men jag hade ändå lite grejer "kvar" som jag kunde pyssla med iaf. Sen blev det en sväng på stan, pratade om nästa helgs begivenheter med DinSko-gänget, låter som det kan bli spännande. Ska jobba hela lördan där... 1-årsjubileum!
Valstugorna som sagt, sen ner till arenan som hade öppet hus, ännu lite snyggare sen förra gången jag var där, o så kom jag då äntligen till skott o köpte det där ståplatskortet... Fika på UH, sen hade klockan hunnit bli ganska mycket så det var bara hem o städa, duscha o göra sig redo för fest. Eller fest o fest, det blev väl inte så mycket till fest eftersom de flesta bangade men Kattis o KP kom hit iaf o det var väl så trevligt! Sen till O'Learys för att digga Party-Bengan (Bengt Dahlqvist från Skilda Världar), mycket trevligt o bra musik får jag säga.
Idag är man ju inte så pigg, somnade efter tre nån gång, men jag lyckades iaf somna om en gång imorse så jag gick inte upp förrän efter nio...

Kört ett varv med min vän dammsugaren o diskat upp efter igår, mycket skötsamma gäster jag hade igår för det gick snabbt! ;)

För övrigt har jag sen träningen i onsdags haft ont i benen. Trodde först bara att det var steppen som kändes ordentligt i vaderna, men sen gick det vidare o värker i hela benen. Känns som en blandning av växtvärk/benhinneinflammation som dunkar i hela benen... Inte så skönt. Klag klag.

Inga kommentarer: