onsdag 21 maj 2008

1,5 minut snabbare idag!

Skam den som ger sig... idag var jag ute och kutade igen. Eller lunkade är väl närmre sanningen... men ändå! Trots att jag fick "nej tack" från två potentiella medlunkare så tog jag mig ut framåt kvällskvisten på egen hand. 1,5 minut snabbare gick det minsann idag också. Första varvet gick ganska smärtfritt men andra varvet började benen kännas lite tunga och flåset lite ansträngt. Men det är väl det som är meningen med träningen.
Nästan så det var lite småtrevligt mellan varven, men det skulle jag förstås inte erkänna om nån frågade... ;)

48 min, 30 sek (maxpuls 176, medelpuls 155 och 630 förbrukade kcal)

Heja mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig!! Bra jobbat att ta sig ut än fast ingen ville följa med..Hänger med dig snart igen!
kram från en av de potentiella medlunkarna.