torsdag 22 maj 2008

Ännu en minut kapad - med draghjälp

Ännu ett joggingpass avklarat, man börjar ju nästan bli rädd för att det är nåt allvarligt fel... ;)
Ikväll fick jag iaf med mig båda två nej-tackarna från igår, och fick lite draghjälp på köpet. Men eftersom de har 20-30 kilo mindre att släpa på så lät jag dem löpa iväg, jag är väldigt nöjd med mitt upplägg och samlar lite krafter genom promenerandet uppför. Jag är inte dödstrött när jag är färdig, och viktigast av allt - jag kan tänka mig att göra det igen. Tänk bara att det fått ut mig på 4 joggingrundor de senaste 5 dagarna - det har definitivt aldrig hänt förut.

Skulle vilja hinna med två pass till innan Vårruset på tisdag, men det blir nog tight med tanke på att jag ska på massagekurs hela helgen, men åtminstone en runda ska jag se till att klara av i helgen. Imorgon ska jag dock bara vara fredagsledig och göra ingenting. Fast jag behöver packa. Både till Turkiet och för flytten. Idag fick jag reda på att tjejen som ska flytta in i denna lägenheten kan och vill flytta in redan 1 juli, vilket innebär att jag slipper dubbla hyror - men också att jag bara har en dryg månad kvar innan jag måste vara utflyttad och klar!
Shit pommes...

Dagens avklarade jogging: 47 min, 30 sek (maxpuls 185, medelpuls 160 och 650 bortjoggade kcal)

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Bra jobbat/joggat!! :D

Hanni's sa...

Lycka till på ruset! Det kommer gå bra.

Anonym sa...

Har precis tittat på Christinas fina medalj från vårruset. Kan hon kan du!