måndag 19 maj 2008

En gång är ingen gång...

... två gånger är en vana, eller vad är det man brukar säga?!

Det blev minsann en joggingtur idag igen. Samma upplägg som igår, men idag klockade jag lite grann också. Exakt 50 min tog det för mig att ta mig runt två varv.
Ett varv ser ut ungefär såhär; 4 min promenad (första varvet = uppvärmning, andra varvet joggas det här), 4 min jogg, 1 min promenad (uppför backen), 4 min jogg, 2 min promenad (uppför backen), 5 min jogg, 5 min promenad (uppför backen/nedvarvning på andra varvet).

50 min (maxpuls 176, medelpuls 152 inkl uppvärmning och nedvarvning) och 625 förbrukade joggingkcal, inte dåligt för att vara mig...

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Grymt bra tycker jag!!!

Puma sa...

vad duktig du är som faktiskt kommit ut och sprungit. det är bra med mutprylar som morot, kanske vore en idé? :-)

Anonym sa...

Skitbra jobbat!! =)
Keep up the good work!