måndag 12 maj 2008

Flytten kommer läskigt nära

Ikväll har jag visat min lägenhet för två intressenter. Båda blev eld och lågor och ville flytta in genast, och här gick jag och berättade hur bra det är att bo här... men vadå, jag vill ju bo kvar! Nåja, det kommer säkert bli bra. Imorgon är det tydligen sista dagen för intressenterna att svara ja eller nej, så ganska snart vet jag nog vem det blir som tar över... båda som var här idag och tittade kunde troligen flytta in tidigare än 1 aug vilket i så fall innebär att jag kanske slipper dubbla hyror.

Pratade också med han som rår om min nya lägenhet, och det lät som att de kom att vara helt utflyttade tidigare än 1 juli då jag officiellt får tillgång till lägenheten, så om jag har tur kanske det kan ordna sig ganska smidigt utan dubbla hyror och med tid att hinna flytta in innan semestern. Det kanske kan bli en midsommarflytt? Så om nån inte har något bättre för sig är man hjärligt välkommen till mig att fira midsommar... ehh att flytta. ;)

Inga kommentarer: