lördag 10 maj 2008

Snabbsammanfattning av en dryg veckas turné

Det sägs att tiden går fort när man har roligt. Jag måste ha jäkligt roligt!

Jag har hunnit med fem dagar i Skåne, två i Göteborg och en i Stockholm på min lilla turné. Det har varit strålande vackert väder överallt, fantastiskt skönt. I Skåne hann jag bla med att umgås lite med pappa och den delen av släkten, bara vara ganska mycket hemma hos mamma + träffa den delen av släkten, mysa i stugan, göra lite nytta i form av restaurering av utemöbler, vara med på hästtävling, promenera längs stranden, njuta av rapsfälten och de skånska slätterna...
I Göteborg blev jag ännu lite klokare och ska nu kunna alla procedurer runt grupp- och konferensbokningar, och i Stockholm blev jag en bättre ledare. Eller iaf var det nog syftet med kursen...

Korvstoppning i hjärnan, men allt är intressant. Förhoppningsvis är det nåt som fastnar och sorterar in sig själv i rätt fack...

Inga kommentarer: